diumenge, 19 d’abril del 2009

Els primers passos al mon de la Borsa

Deixeu-me que us exposi una mica la meva experiència bursàtil desde que vaig entrar en aquest món al setembre de 2008. Què m'ha dut fins aquí? A jugar-me part dels meus diners en aquesta ruleta de la fortuna?
Doncs són varies raons, primer de tot, l'interès que sempre he tingut pel mon de les finances i l'economia. D'altre, l'intentar pensar com treure un rendiment superior als meus recursos economics, es a dir, fer-me de banc. Gestionar-me jo els meus diners, asumir jo els riscos amb les consegüents pèrdues o plusvalies. També la pèrdua de tota fe en la classe política, tant catalana com d'Espanya i m'atreveria a dir que inclús mundial. La meva reacció doncs va ser deixar d'interesar-me per la política, sobretot la prensa escrita i llegir doncs com van les empreses del país.
He decit doncs, fer la "feina" que fan els bancs amb els diners que tu els deixes, i bé, tot i no tenir un llarg vagatge en aquest món el trobo molt apassionant. Així que d'ara en endavant anire posant les meves reflexions sobre com veig el context econòmic proper i futur e intentaré aportar alguna idea que pugui semblar-me útil.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada